Yine mimlendim galiba :)

Öncelikle mim ağını genişleterek bölüm arkadaşları ile zincir oluşturan arkadaşımız Nuray a teşekkürlerimi sunar( Nuray'ın en leri) bu zincirde yanında halka olmamı isteyen başkanım Kübra ya da teşekkür ederim.Tatilin fazlalığından, sıkıcılığından, monotonluğundan bunaldığım şu iki ay boyunca benden desteğini eksik etmeyen başkanım burda da beni unutmadı.Kübra teşekkürler.Kübra'nın en leri.
Bugünkü mim konumuz en sevdiğimiz bir kaç şeyi paylaşmak.İşte benim en lerim:

EN SEVDİĞİM YER: Bu konuda hem fikir olmamak mümkün mü ATAKUM u hiç bir yere değişmem.

EN SEVDİĞİM AKSESUAR: Kesinlikle bir duvar saati kadar büyük olan saatimi asla çıkarmam.(Ama bu benim ki değil (= )

EN SEVDİĞİM HAYVAN: Bir çok hayvanı severim uzaktan olması koşuluyla ama köpek fobimi gazi sahnesinde tiyatroya gittiğim gün yendim."Bu" adında arama kurtarma köpeği ile tanıştım çok tatlıydı ve ilk defa ona dokunarak köpek sevgimi giderdim.



EN SEVDİĞİM İÇECEK: Yaz kış farketmeksizin buz gibi su vazgeçilmezimdir.


EN SEVDİĞİM YEMEK: Spagetti.

EN SEVDİĞİM TATLI: Ben pek şekeri tatlıyı sevmediğim için en tatlı olarak limonlu dondurma severim.Atakum da sedir cafe de bafradan gelen dondurmacı da harika tavsiye ederim :)

EN SEVDİĞİM FİLM: O kadar çok ki ve bende şöyle bi huy var izledğim filmin ismini hatırlamam ama biri söyleyince izlediğimin farkına varırım:) Ama hızlı ve öfkelinin tüm serilerini izledim ve devamını da bekliyorum.


EN SEVDİĞİM TV PROGRAMI: Sabah sabah seda şarp desem :) Bunun geyiği eskişehir osman gazi böte kurultayı dönüşü otobüste olanlar bilirler.Tv de pek takip ettiğim bi program yok samsun da tv özürlü oluyorum ewdeyken günde 3 saat tv izliyorum diye şaşırıyorum hatta.İzlediğim program da e2 de ellen ın programı tam benim kafa dengi bir hatun :) Ama lost ve prison break ı takip ediyorum.



EN SEVDİĞİM PC PROGRAMI: Her programla ilgilnemeye ve öğrenmeye meraklıyım.


EN SEVDİĞİM ÇİZGİ FİLM KARAKTERİ: Tazmanya canavarı.Enerjisine bayılıyorum. Sünger BOB u da unutmamak lazım.




Resim olayını sonradan çözdüm teknik nedenlerden dolayı pc de fazla kalamamıştım Başkanım biliyor :)
Şimdilik benden bu kadar ve bende iki kişi mimliycem bunlardan biri benim tatlı rakibim Halil diğeri ise kurultaydan tanıştığımız ve bize ilk gittiğimiz andan ayrılana kadar yardımını esirgemeyen arkadaşımız Muhittin i mimliyorum :)

6 yorum:

Kübra KÖSE dedi ki...

ellen mı izliyosun tatilde!!! :D e2 de öğleden sonra da rachel ray var o da iyidir! yemek yapıyodu! ama ellen da daha çok gülersin o ayrı! :) :D

kdry dedi ki...

yaa ellen a kaldım başkanım düşün halimi :) yok ya yemek programı bana göre değil ben yemek yapmasını severim yapılmasını izlemekten nefret ederim:D

Unknown dedi ki...

kadriye temamız aynıymış ya ya :D

kdry dedi ki...

he nuray cım ben de senin blog u izlemek için eklerken farkettim istersen değişeyim canım :)

Unknown dedi ki...

kdry seni yine mimledim canım hayırlı olsun :)))

kdry dedi ki...

eyvallah nuray cım da ben uzuuuun bi süre nete girmedim bak gec oldu ama güç olmasın yazayım gitsin :)

Yorum Gönder

 

Design in CSS by TemplateWorld and sponsored by SmashingMagazine
Blogger Template created by Deluxe Templates